اعضای هیاتمدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان مرکزی معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی باز انتخابات، مجمع انتخاباتی انجمن انجمن ورزشنویسان استان مرکزی، پنجشنبه ۳۱ اردیبهشتماه با حضور عبدالحمید احمدی، رئیس انجمن ورزشنویسان کشور، در شهر اراک برگزار شد و اعضای جدید هیئتمدیره برای دورهای سهساله انتخاب شدند.
براساس رأی اعضای مجمع، مجید جمالو، محمد فرجی، محمد شاهرخی، امین بیرامی، محسن صفری، حمید کهریزی و سیمین سیف به عنوان اعضای هیاتمدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان انتخاب شدند و میلاد اسکندری با رأی اعضا به عنوان ناظر این انجمن برگزیده شد.
این مراسم با حضور محمد مرادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
عبدالحمید احمدی، رئیس انجمن ورزشنویسان کشور، در این نشست با اشاره به جایگاه انجمن ورزشنویسان استان اظهار کرد: این انجمن از انجمنهای پیشرو در سطح کشور به شمار میرود و در سالهای اخیر شاهد فعالیتهای مؤثر و قابل توجهی از سوی آن در استان بودهایم.
وی ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید، با تعامل و همکاری بیشتر میان اعضا و مسئولان، زمینه گسترش و تقویت فعالیتهای این انجمن فراهم شود.
احمدی با تأکید بر نقش انجمن ورزشنویسان در حمایت از حوزه ورزش افزود: این انجمن در راستای کمک به توسعه ورزش فعالیت میکند و انتظار میرود مسئولان بهویژه مدیران حوزه ورزش، تعامل و همکاری بیشتری با انجمن ورزشنویسان داشته باشند تا این انجمن بتواند خدمات مؤثرتری به جامعه رسانهای ورزشی و همچنین ورزش استان ارائه دهد.